Klacht en vertrouwenspersoon
Compliment, tip of klachtComplimenten krijgen is fijn, maar ontvangen ook graag feedback waarmee we onze opvang, onderwijs of diensten kunnen verbeteren. We doen ons best om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Maar we realiseren ons ook dat er dingen zijn die beter kunnen en er soms een klacht kan ontstaan. Hier lees je wat je kunt doen als je een compliment, tip of klacht voor ons hebt.
Compliment
Iedereen wordt blij van een compliment. Vind jij dat een van onze medewerkers een compliment verdient? Laat het ons weten! Je kunt je bericht mailen naar de locatiemanager: zij zal zorgen dat het compliment bij de juiste persoon terechtkomt.
Tip of klacht
De eerste stap is altijd proberen het op te lossen met de persoon die gaat over de betreffende kwestie. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met locatiemanagers Lies Siebring of Antoinet Jacobs op het algemene telefoonnummer of per mail op lies.siebring@stichtinggoo.nl of antoinet.jacobs@stichtinggoo.nl.
Klachtenregeling
Kom je er samen met de locatiemanager niet uit? Dan kun je een beroep doen op de interne klachtenregeling van GOO. Hierin staat op eenvoudige wijze stap voor stap beschreven, hoe en bij wie je je klacht kunt melden. De officiële, uitgebreide versie vind je op de website van GOO. Een formele klacht indienen moet altijd schriftelijk en kan via ons online klachtenformulier, per e-mail of brief aan de bestuurder.
Interne vertrouwenspersonen
Misschien vind je het fijn om je situatie te bespreken met onze interne vertrouwenspersoon. Dat is iemand die gemakkelijk aanspreekbaar is voor zowel kinderen, ouders als medewerkers. De interne vertrouwenspersoon luistert, geeft informatie over een eventuele klachtenprocedure, kan overleggen met en verwijzen naar een externe vertrouwenspersoon en houdt contact met het kind, ouders en medewerkers. De interne vertrouwenspersonen op onze locaties zijn:
- Christel van Doorn: christel.vandoorn@stichtinggoo.nl
- Myriam van Goch: myriam.vangoch@stichtinggoo.nl
Kom je er samen niet uit en vind je het prettig om over de klacht te spreken met iemand die buiten de locatie in Laarbeek en buiten GOO staat? Dan kunnen ouders en medewerkers contact opnemen met een van onze onafhankelijke externe vertrouwenspersonen. De externe vertrouwenspersoon kan naast kan informatie of advies geven optreden als begeleider bij een klachttraject.
- Marijke Creemers, telefoon: 06 - 2053 7095 of mail: marijkecreemers@vertrouwenswerk.nl
- Annelies Spitz, telefoon: 06 - 3364 6887 of mail: anneliesspitz@vertrouwenswerk.nl
- Roy Ploegmakers, telefoon: 06 - 4808 8774 of mail: royploegmakers@vertrouwenswerk.nl
Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie: Geschillencommissie Kinderopvang.